İşte Böyle Birşey...

Hepimiz Biliriz ya ... Zülfü'nün bir şarkısı vardır.. Çırak aranıyor..

elim sanata düşer usta
yürek acıya
ölüm hep bana
bana mı düşer usta?

işte kaçımız acaba Müslüm'den dinlemişizdir.. : ) Ben dinleyenlerden olarak paylaşmak istedim...

http://www.youtube.com/watch?v=2GValJtbZ_0           Bkz. Müslüm...  :D

Aslında Bambaşka bişey yazmak için açmıştım fekat ne yazacağımı unutacak kadar güzel vakit geçirdim hz. LOADING kısmında..

Aldım defterimi ( Hiç Yok ya onda Loading ) yazdım Çatır çatır..

Yazarken Bi ara Gevher'in ablası aklıma geldi.. Şükran duygun..

Ahaaaa.... hatırlar gibi oldum ne yazıcağımı bi sn....

( Bkz. Adam hatırlar.. Toparlar.. Deftere yazar.. Arada Yazar iken KIZILIRMAK'tan GÜNÜN İLK IŞIĞI dinler... Sonra Güzel bir derin nefes.. Bir SAMSUN 216 ( Kapaklı Yada ecnebice BOX ) oh.... Kısa bir mola... )

Ve Gece Erkan OĞUR ile devam ederken... Sırtını güne dayamış bu geceden hayrı beklemeyen bu insandan hayır bekleyn bu güzel kedi huzur sunarken..

kan Gibi Kırmızı Şarap'mı? Vah Gogh gibi bira mı?

Yoo yooo.. Güzel bir uyku.. Günaydına'a Hasret...

MerCi.. yaşanılan ve yaşatılan her güzel anın adına teşekkürler...

Aranızda Bazılarını diğerlerinden normal olarak daha çok seviyorum...

Onlara DUBLE.. Diğerlerine TEk..

Mallığım, Varlığınıza armağan olsun..

İyi ki doğdun Ms. TURGUT.

--------------

Genelde böyle uzun yazamıyorum. Uzun yazdıklarım uzun yazırdıklarınla, yazdıracaklarıyla huzur içinde uaynsın...

--------------

extr. GÜNAYDIN... O'nlara...

--------------- 

Bunu söylemek çok güzel bir gurur ve onur sunuyor insana.. ( Bkz. Bilene, Anlayana.. Bkz. Ötekileştirmek..)


All For One... One For All...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder