Basit



Öyle çelişkiler, buhranlar, kumpaslar, planlar içerisindeyiz ki basit düşünemiyoruz artık. Birisi sana "bu gün biraz solgun görünüyorsun" deidğinde. Aklına son gelen şeylerden birisi oluyor SOLGUN GÖRÜNDÜĞÜN. Aslında belkide tek söylediği şey Solgun göründüğündür. Yaşanmış bir örnekle açalım. Gecelerden bir gece. Vakitlerden Güneşi beklerken. Hafif hafif uyku giriyor bedene. Son birkez bakalım sosyal web ağlarına diye kullanılan belkide son atp'ler. "İyi Geceler" Dilemek istediğim bir arkadaşa "İyi Geceler" Dilerdim. Sonra kapattım bilgisayarı. Çünkü sadece "İyi Geceler dileyip uyumak istiyordum" Ertesi sabah aldığım mesaj.

"Bu da neydi diye düşünmekteyim..bulamadığıma göre adama iyi geceler.." 

Ne zat-ı muhdereme bi lafım var bu cevapdan dolayı. Nede Kendime. 

Çıplak yaşayamıyoruz hayatta. Sürekli kalkanlar, kılıçlar. 

Doğarken çıplağız, tabiki gömülürken de. Geriye yaşamda iki çıplaklık kalıyor. Temizlenirken ve sevişirken. 
Bu bedenen olan çıplaklıkları ön yargısızlık olarak yaşama entegre ettiğimizde:
Doğum: Lan daha yeni başlıyor herşey zaten ne önyargısı.
Ölüm : Game Over... Ön yargı mı kalır adamda. "insert coin and press f2 to continue" yok böyle bişey zaten.
Temizlik: Kendi Kendine yaptığın bi eylem ( Genelde :) Altı üstü duş alıyosundur.
Sevişmek: Ön yargılı bir şekilde seviştiğimizi düşünelim. "İş görüşmesi gibi olmazmı?" Dolayısıyla sevişirken üzerimizden çıkarttığımız tek şey kıyafetlerimiz değil. Altı üstü sevişicez.. Politikaya ne gerek var dimi? Aya astronot yollamıyoruz ki.. Sevişiyoruz.

Peki üstadım hayata niye böyle bakamıyoruz. Altı üstü yaşıyoruz.. Bunu karmaşıklaştırmanın ne manası var. Yaşamakdan, yaşamın tadına varmakdan ve bu dünyayı yaşanılası bir yer yapmakdan daha büyük bir görevimiz olmamamlı. Çırıl Çıplak Yaşamalı.


Bu dünyaya kendi isteğimle gelmedim ben;
Şaşkınlıktan başka şeyim artmadı yaşarken.
Kendi isteğimle de gidiyor değilim şimdi,
Niye geldik kaldık, niye gidiyoruz bilmeden.
-HAYYAM-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder