Ne Düşünüyorsun?

FaceBokk'da "Ne düşünüyorsun?" yazan kısma kısaca ne düşündüğümü yazmaya başladım. 420 karakterte izin veriyormuş.. Bende Karakter sınırı canım Bloger'a yazayım dedim..

***********************************************************

Lan Adama ne düşünüyosun diye soru mu sorulur.. Seni... Seni düşünüyorum..

Seda ile Meltem'i özledim... Sonra Aklıma "ezgi" geldi.. Bak şimdi de Cenkay.. Son otobüs "Soğanlı Çay".. Yükselde okulun bahçesi, OZY, Kaan. İren ne yapıyodur ki acaba? Anıl uzaklaştıkca yakınlaşıyor... Çiğdem büyüyor durmadan.. Çağla, Aydoğan, Alkor, Nihan MECLİS PARKI... Punk Denizden haber alan var mı? Şivenin Gözü benli... Sakaryada Tekel Birası hemde köprünün altında halıflekste.. Kara Kıvanç hala karadır demi? Lan o doğal Gaz borusunu kim kesti? İmge'nin ve Vergi Dairesinin önü... Benim Dünyalar Güzeli Bir karım vardı, Yüzzüğü hale parmağımda, kendisi adi şişkonun tekidir.. Burakların balkonunda mantar, dikmendeki evde şinitzel ve fındıklı puding... Yasemin çok güzel.. Keşke hepimiz onun kadar güzel olsak... Atacan diye isim mi olur lan.. Urala bir sormak lazım.. Okul hayatımda örnek aldığım tek insan Ertuğrul.. Sevan bu gezegenden değil.. A kasabası - b kasabası, sinir gazı Mehmet abi... Kerem Beyit mi.. haa şatdıfakup.. Tory diye bira vardı... kapağından beleş çıkardı.. Özcan Ulaşla garip kafa açmalar.. Punk Evren fotoğraf çekiyor, senayala Dağıstan Evlendi ne güzel oldu : )... Beni şerifleri ilan eden LOVE STREET ANGELS vardı... Bana huzurla saf beni hatırlatırlar hepsi.. Dertlere, Amaan "Chok Da Fifi" dedirtirlerdi. Aslı, damla, gonca, elif.. Elif.. Athos,Portos, Aramis, Mılady... Çok güzel zamanlar yaşandı sayalerinde.. Çok da kavgalar oldu..  .. Yani kısacası ANKARA'yı Düşünüyorum... Oldumu... Bi yerde bırakmak lazım.. Yoksa otobüste buluyorum kendimi sivrihisarda kendime gelmişim...

***********************************************************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder