Ti'li Geçmiş Zaman

Yıllar Geçti... Üzerinden Yıllar Geçmedi... Üzerimden Yıllar Geçti... Yıllar Geçti... 
Yıllar Bana Kötü Geçti... Yıllarım Kötü Geçmedi, Yıllar Bana Kötü Geçti... 

Geç-ti... Yıllar... Geçti... Yıllar... Geçti...

İçim çekildi... 
Böyle şeyler hissetmek için artık geçti... O durumlar artık benden Geçti... Çünkü yıllar geçti...

Yıllar Geçti... Üzerinden Yıllar Geçmedi... Üzerimden Yıllar Geçti... Yıllar Geçti...

Oyunun kuralları değişti... Benim sıram Geçti... 
Ruhlar O zaman gençti... Artık Zamanı düşünmek için vakit Geçti...

Yıllar Geçti... Üzerinden Yıllar Geçmedi... Üzerimden Yıllar Geçti... Yıllar Geçti...
Yıllar Bana Kötü Geçti... Yıllarım Kötü Geçmedi, Yıllar Bana Kötü Geçti... 

"Ruhuma sinen kokun artık geçti" Diyebilmek için çok erken... Daha Çok Erken... Daha Çok Erken... Daha Çok Erken... Daha Çok Erken... Daha Çok Erken... Daha Çok Erken... Daha Çok Erken...Daha Çok Erken... Daha Çok Erken...

O kadar özledim ki seni, sessizliği... Tek varlığımın sen olduğu kimsesizliği... O kadar özledim ki seni, sessizliği...

Sadık Silahsörün d'Artagnan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder